dinsdag 12 januari 2010

Scrappen

Op het forum van de scrapotheek doe ik mee met de kwartaal challenge, en zijn per maand 6 uitdagingen en ik heb er nu drie gemaakt. Ik kan dus nog even voort. Ik heb trouwens geen idee of ik ze ook allemaal maak hoor. Maar het begin is er.

Hier was de uitdaging gebruik strepen en stippen. En ik heb de sketch gebruikt die op het SA forum voor de sketch challenge op het forum staat.

Hier was de uitdaging een sketch.

En hier was de uitdaging gebruik de kleuren rood en roze.

3 opmerkingen:

Lenet zei

prachtig allemaal weer..ik vind die twee verschillende lintjes aan elkaar geknoopt ..die ga ik onthouden.

Unknown zei

Ohhh Rieni die LO is echt heel erg leuk! Je kaarten ook maar die Lo vind ik een topper :D

Angelique zei

Hele mooie layout en wat een leuke kaartjes heb je weer gemaakt.

Grtjes Angelique

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...