vrijdag 23 april 2010

Award


Deze award heb ik van Angelique gekregen, heel erg bedankt, en daar moet ik dan 10 dingen over mezelf bij vertellen,
- weet je dat ik het daar eigenlijk veel te druk voor heb
- ik nu even heel snel mijn blog bij zit te werken
- ik heb hele weekend moet werken in het museum en in de pluktun
- dat dat heel veel is voor iemand die geen baan heeft
- ik geen eens tijd heb om een rondje te rijden om al het moois van de tulpenvelden op de foto te zetten??
- dat het varen hartsikke leuk is, en heel goed gaat, zelfs aanleggen ging deze week goed
- Ik het parkeren van zo'n boot nog steeds wel lastig vind
- ik zo lekker mijn bedje op ga zoeken, want morgen is het weer vroeg dag
- ik wel volop geniet van alle leuke dingen die ik op het ogenblik doe
- en ik geen idee heb aan wie ik deze award door wil geven, dus voor iedereen die mijn blog leest en volgt, alsjeblieft, hij is ook voor jullie

1 opmerking:

paula zei

Rieni gfeliciteerd met je award.Toen Cor en ik gisteren voorbij reden was het druk bij de boer.
groetjes Paula fijne zondag lekker in de zon

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...