maandag 19 april 2010

Druk

Groepsfoto van de forumdag

Afgelopen dagen ben ik erg druk geweest. Vorige week donderdag is de pluktuin open gegaan en vrijdag ben ik een paar uurtjes wezen helpen. Het was nog niet erg druk. Komt denk ik ook omdat het erg hard waaide, en de tulpen zijn laat dit jaar. Maar ik was vandaag even op de tuin, en ze zijn in twee dagen tijd een stuk verder, dus het gaat de goede kant op.
Zaterdag hadden we een forumdag van het SA forum in Culemborg. heen ben ik op sloterdijk door Monique opgepikt. Terug wel helemaal met de trein, maar het was een goede verbinding dus dat was geen probleem.
Het was een supergezellige dag, heel veel gekletst en niet veel gedaan, maar daar ga je ook niet voor heen, Scrappen kunnen we thuis ook wel. Het was weer leuk om iedereen eens in het echt te zien, hoewel ik niet iedereen herkent heb.
Hier het tasje van de make en take dat ik heb gemaakt.


En zondag ben ik naar Emmeloord geweest. We zouden samen, maar Kees werd zaterdag al weggeroepen door zijn werk. Er zijn twee mariniers omgekomen en Afghanistan en er moest heel veel geregeld worden.
Maar ik wilde niet afbellen en dus ben ik maar alleen gegaan. Gisteravond was ik wel bekaf, maar het was verder een gezellige dag.
En vandaag even wat ik het huishouden gedaan en vanmiddag een vergadering in het museum. Dus je kunt wel zeggen dat ik genoeg gedaan heb de laatste dagen.

2 opmerkingen:

Jackie zei

Je bent idd druk !!
Maar volgens mij is dat gewoon iets waar niet onderuit te komen is..


Ik vond het wel leuk je éindelijk eens gezien te hebben..

Wendy Schoonhoven zei

Het was leuk je weer even gezien te hebben en je hebt prachtige ATC's gemaakt zeg. Het tasje van de make en take is ook erg mooi geworden, tot de volgende forumdag, groetjes, Wendy.

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...