donderdag 23 mei 2013

Amsterdam




Afgelopen dinsdag was ik in Amsterdam om samen met Bart te winkelen. Het was regenachtig en qua weer niet veel aan, maar we hebben een gezellige dag gehad en we zijn goed geslaagd voor wat nieuwe kleren.
En na het shoppen zijn we in het paleis op de Dam geweest. Nou was ik daar nog niet eerder binnen geweest en ik moet zeggen dat ik het heel bijzonder vond. Wat een enorm gebouw is het zeg. En wat het natuurlijk extra bijzonder maakte is dat we in de kamers zijn geweest waar de troonswisseling heeft plaatsgevonden. Toch een apart gevoel om zo dicht bij dat balkon te staan, en in de gangen te lopen waarvan je weet dat ze daar hebben rondgelopen. En stiekem zagen we in gedachten de prinsesjes met skates door de gangen rollen, ruimte zat.





Geen opmerkingen:

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...