zondag 19 mei 2013

dagelijkse dingen

En voor je het weet ben je zo weer een dikke week verder. Een week met leuke en minder leuke dingen, maar dat is normaal toch?? We zijn bv naar Joe Cocker geweest in de HMH en we hebben er van genoten. Natuurlijk is hij niet meer heel goed bij stem, maar door de band, de achtergrond zangeressen en het hele sfeertje vond ik het zeer de moeite waard.

Ik ben met mijn vader naar de cardioloog geweest, en we mogen weer een jaar weg blijven. Ook goed nieuws.Natuurlijk is mijn vader inmiddels 84 en dus is het afwachten hoe het allemaal gaat de komende tijd, maar voor nu is het gewoon goed nieuws dat het allemaal stabiel is.

Ook nog een zorggesprek gehad voor mijn broer. En ook daar gaat het allemaal goed. Natuurlijk zijn er altijd kleine dingen maar gelukkig geen grote problemen. Dus ook dat hebben we weer voor gehad voor een jaar. Hij weet nu ook dat we voor zijn verjaardag een weekend naar de Efteling  gaan, en hij heeft er zin in. En wij ook.

Ook ben ik nog druk bezig in het museum, afgelopen donderdag zijn we naar Texel geweest. En wat was het nat zeg. Het weer is nog steeds niet echt goed. Maar zelfs bij slecht weer vind ik het leuk, dus regenpak aan, en gaan maar.

natuurlijk heb ik ook nog wel wat geknutseld, niet heel veel bijzonders. Een tag en twee atc tjes voor een flickr groep waar ik lid van ben.



1 opmerking:

Margot zei

leuk deze vrolijke ATC's! ben jij eigenlijk ook nog met een haakproject bezig?

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...