vrijdag 10 mei 2013

Kaartjes




En hier nog twee kaartjes. Afgelopen  dinsdag was ik op de fiets naar Anna Paulowna om even in Elly's winkeltje te struinen. Ik heb er de mannen stempels gekocht van de vorige kaart (daar ging ik voor)maar kwam natuurlijk nog meer leuks tegen. Deze twee kaarten zijn gemaakt met stansen en stempels van Sizzix. Volgens mij zijn deze twee setjes niet heel recent maar voor mij wel nieuw. En wat zijn ze leuk. Je hebt er echt veel mogelijk heden mee. De vlaggetjes laten zich natuurlijk ook heel goed op een lay out gebruiken.

en over lay out gesproken, die heb ik ook nog een gemaakt, maar helaas mag ik die nog niet laten zien. Hij is voor een secret scraplift op het SA forum, en we wachten natuurlijk met showen tot iedereen aan de beurt is geweest. Maar hier alvast wel een sneakje.

Geen opmerkingen:

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...