dinsdag 18 juni 2013

Botter races














Afgelopen vrijdag ben ik weer mee geweest op de Prins Hendrik. Er waren zoals ieder jaar Botter races op het Marsdiep Helaas bleef het aantal botters steken op 7. De rest lag nog in Makkum want die konden gister ivm de harde wind het IJsselmeer niet over. Maar ach, het was evengoed heel leuk om te zien. 's Morgens hadden we nog wat zon, maar in de loop van de dag werd het toch wel al kouder, maar het was dit jaar voor de verandering wel droog. Dus mij hoor je niet klagen.
Hier weer een selectie uit alle foto's die ik gemaakt heb. Helaas bleek mijn camera weer kuren te hebben dus hij is inmiddels weg gebracht en ik hoop dat ze hem nog kunnen repareren. Anders moet ik op zoek naar wat anders. Voor nu heb ik een leencamera meegekregen zodat er toch nog gefotografeerd kan worden. En dat moet natuurlijk ook, zo met Sail voor de deur.

Geen opmerkingen:

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...