zondag 2 maart 2014

Hoi

Afgelopen dinsdag plaatste ik zonnige lente foto's, maar zo was het niet de hele week. Ook was er weer veel regen. Maar gelukkig gaan we wel de goede kant op. En met een zonnige bos narcissen in huis is het evengoed lente.



Naast de CAL deken ben ik ook nog bezig met andere haak projecten waarvan er hier een. De rest zal ik van de week op de foto zetten.
Het moet tzt een deken worden, maar dan kan ik nog wel even voort hoor. Ik ben nog niet eens op de helft.

Ook heb ik nog wat lente kaartjes gemaakt. Ik ben zo blij met die stempels van Chocolate Baroque. Er zijn verschillende sets, maar oh ze zijn zo duur. Dus voor verlopig doe ik het met de twee sets die ik heb. En ik heb heus genoeg stempels van andere merken, Maar leef me nu even uit met lente bloemen

Geen opmerkingen:

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...