vrijdag 14 maart 2014

Van alles wat

En voor je het weet is het alweer vrijdag. En wordt het weer de hoogste tijd dat ik wat aan mijn blog doe. Ik ben wel aan de knutsel, maar er is nog niets af, en als het al wel af is heb ik er nog geen foto's van. Ik ben de laatste dagen druk geweest op de boten van het museum. Er moet geschuurd en geverfd worden, en dat is een hele klus. Vandaag alles wat geschuurd was afgenomen en dan kunnen we maandag aan de slag.
Afgelopen woensdag op het KNRM station van IJmuiden geweest. We hebben gepraat over mijn werk voor dit station en hoe we dat gaan invullen. Ik zal voornamelijk lezingen en ontvangsten gaan doen. Maar ik ga morgen ook nog met een oefening  op zee mee, we zien wel hoe het zich ontwikkeld allemaal, ik zal eens even kijken of ik nog,wat foto's heb van de afgelopen dagen.


Deze zijn gemaakt tijdens onze wandeling van afgelopen woensdag.


En dit zijn foto's van mijn CAL project. Ik had toch meer foto's als dat ik dacht.



De steiger in IJmuiden met de Johanna Louise


2 opmerkingen:

nit@ zei

wat een prachtige foto's van de omgeving maak je toch rieni, ik word altijd een beetje jaloers van al dat moois dat jij binnen handbereik hebt!

je deken wordt ook geweldig leuk!

liefs
anita

Je@net zei

Lekker bezig, Rieni.
Prachtige buitenfoto's en ook je deken schiet al lekker op.
Fijne zondag!

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...