maandag 17 maart 2014

Oefening






Foto's van afgelopen zaterdag. Een oefening/training in het water met de Johanna Louise in IJmuiden. We waren in eerste instantie van plan dit op de Noordzee te doen, maar daar was de golfslag te groot. Er waren te veel onervaren zwemmers (ik dus ook) om dit aan te kunnen. Uiteindelijk hebben we het in de derde haven in IJmuiden gedaan. Voor mijn ervaring maakte het niet uit, maar volgens de mannen moet ik nu nog wel een keer echt in het water. :)
Het moment van in het water springen vond ik erg moeilijk, ik had echt zo van, weet ik dit zeker, maar daarna was het goed. En vond het heel bijzonder om te doen. Het was wel koud op een gegeven moment, en helemaal droog blijf je ook niet in zo'n pak. Volgende keer maar even droge kleren meenemen. Maar het was heel erg gaaf om te doen, en mee te maken.

Geen opmerkingen:

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...