dinsdag 14 april 2009

Alles Telt

Even een berichtje om te laten weten dat ik ben gestopt met het werk voor het challenge blog Alles Telt. Ik heb er lang over na moeten denken omdat ik het op zich heel erg leuk vind om te doen. Maar ik merk ook aan mezelf dat er nauwelijks tijd over blijft om gewoon voor mezelf te scrappen en dat begin ik te missen. Ook blijkt iedere twee weken een uitdaging maken in de praktijk best wel veel. Dus eindelijk heb ik dan toch de knoop doorgehakt.

Meiden van alles telt, ik wil jullie bedanken voor alle uitdagingen die jullie bij elkaar hebben bedacht, en ik blijf jullie gewoon volgen hoor!!!!

1 opmerking:

anja curvers zei

Heel erg jammer Rieni maar wel begrijpelijk hoor en heel ertg bedankt voor je mooie creatie's gelukkig zijn er nog genoeg plaatsen om van je creatie's te blijven genieten.

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...