woensdag 29 april 2009

Rotterdam

Gister ben ik een dag naar Rotterdam geweest. Het gezin waar ik bijna 5 jaar op de kinderen heb gepast is daar vorig jaar naartoe verhuist. En eindelijk ben ik dan eens die kant opgegaan. Charlotte was hier in het dorp bij een vriendinnetje aan het logeren en die heb ik mee naar huis genomen. We hebben een gezellige treinreis gehad zonder vertraging en zo rond 11.20 troffen we Margriet en pieter op het CS. We zijn toen met zijn vieren in de tram gestapt en naar de Euromast gegaan. Jammer genoeg was het druilerig weer en was het zicht niet zo heel goed, maar de Euromast is altijd leuk, we hebben heerlijk geluncht en Charlotte en ik zijn zelfs helemaal naar boven geweest. Pieter vond het allemaal maar zozo, die vond het toch wel eng zo hoog.

Na de Euromast met de tram naar het huis, waar nog steeds druk verbouwd wordt. Gelukkig schiet het nu allemaal op en wordt het erg mooi.

Gezellig thee gedronken, nog even opgepast en een spelletje gedaan. Heerlijk gegeten, heel veel gekletst en bijgepraat en met de trein van 20.40 weer richting Den Helder, waar ik zo rond 23.00 weer thuis was na een gezellige dag!!!





Geen opmerkingen:

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...